3 robots iwally

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/iwally/public_html/components/com_moofaq/models/articles.php on line 541

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/iwally/public_html/components/com_moofaq/helpers/faq.php on line 303

Wijzigingen en annuleringen

Mijn orderstatus staat op ‘in bestelling’. Wat betekent dat?

Dit betekent dat een of meerdere door u bestelde producten niet op voorraad zijn en voor u worden besteld.

Wat doet iWally bij een geannuleerde bestelling?

U ontvangt direct een e-mail als uw order gewijzigd of geannuleerd is. Hierin wordt u onder andere meegedeeld dat wij zo snel mogelijk contact met u zullen opnemen om tot een oplossing te komen.

Wanneer annuleert iWally een bestelling?

iWally annuleert bestellingen om de volgende redenen:

- Als uw artikel uitverkocht is en definitief uit het assortiment is
- Als er een vermoeden van fraude is

Mijn order is (gedeeltelijk) geannuleerd. Hoe kan dat?

iWally annuleert uw bestelling als uw bestelde product definitief uit het assortiment is. iWally treedt altijd met u in contact als er een of meerdere producten geannuleerd moeten worden.