Controleer altijd eerst de status van uw order in uw account via ‘mijn account’. Als, volgens de orderstatus, uw bestelling is overgedragen aan onze vervoerder, kunt u via Track&Trace de huidige status van uw order raadplegen. Lijkt alles in orde te zijn, controleer dan het door u opgegeven bezorgadres. Als ook dat klopt, kan het zijn dat er een vertraging is opgetreden bij onze vervoerder. Indien dit meerdere dagen voortduurt, verzoeken wij u vriendelijk contact met ons op te nemen.
Het kan voorkomen dat u, na het invullen van het barcodenummer, de volgende melding krijgt: ‘Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie’ (dit is de combinatie van het barcodenummer en de postcode waar de bestelling afgeleverd moet worden). Deze melding kan veroorzaakt worden doordat PostNL pakketten het barcodenummer nog niet heeft verwerkt. Post NL pakketten geeft zelf ook aan dat u bij een bestelling op dezelfde dag na 20:00 nog eens kunt proberen om uw orderstatus op te vragen. Als u de melding de volgende dagen blijft ontvangen, verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice.
Als uw bestelling niet door de brievenbus past en via Post NL pakketten als pakket verzonden wordt, kunt u met het barcodenummer van uw pakketzending uw order volgen. U vindt dit barcodenummer in de e-mail die wij u sturen na het overdragen van uw bestelling aan Post NL pakketten. Op de website van Post NL pakketten vindt u op de klantenservicepagina het onderdeel Track&Trace. Daar kunt u het barcodenummer en uw postcode invullen om direct de status van uw order te bekijken.
Door uw orderstatus in de gaten te houden, kunt u zien waar uw order zich bevindt, totdat iWally deze heeft overgedragen aan de vervoerder. Vanaf dat moment kunt u via de vervoerder uw bestelling volgen via Track&Trace.
Nadat u uw bestelling geplaatst hebt, ontvangt u direct een e-mail ter bevestiging. Daarna ontvangt u nog een e-mail als uw bestelling wordt verzonden. Ook bij onverhoopte wijzigingen brengen wij u daarvan direct op de hoogte.
Dat is afhankelijk van welke verzendmethode u kiest en de levertijd die daarbij hoort. Tijdens uw bestelling worden de verzendkosten getoond.
iWally is niet zelf verantwoordelijk voor de bezorging van de pakketten en poststukken, maar doet er alles aan om alle bestelde producten zo snel mogelijk bij u thuis te laten bezorgen.
U kunt uw bestelling overal in Nederland laten bezorgen, buiten Nederland op alle postadressen.
Indien het erg druk is, of u geen telefonisch contact kunt krijgen kunt u ons een verzoek sturen om u later terug te bellen. Vul hiervoor uw naam en telefoonnummer in, wij bellen u dan z.s.m. terug.