Help! Het netwerk ligt eruit en kunnen niet verder werken of betalingen aannemen van klanten of patiënten? Wanneer u een netwerkstoring heeft waardoor u niet verder kunt werken dan kunt u het beste even direct een e-mail of bericht sturen naar ons mobiele nummer. Leg de situatie uit dan komen wij z.s.m. in actie voor u.
Wij weten als geen ander hoe vervelend het is om zonder internet te zitten en niet te kunnen werken. Veel applicaties zijn tegenwoordig afhankelijk van een werkende internetverbinding. Zelfs wanneer dit niet altijd direct nodig zou zijn, bijvoorbeeld bepaalde patiëntenprograamma's bij tandartsen vereisen een constante internetverbinding, ondanks dat deze niet nodig is voor de werking van de applicatie.
Mocht u in problemen zitten met een netwerkstoring, aarzel dan niet om het contactformulier in te vullen of direct te bellen. Wij gaan er dan alles aan doen om uw storing z.s.m. op te lossen.
Netwerkstoring of problemen met KPN, Ziggo of routers?
Wij staan voor u klaar om uw storing op te lossen, ook wanneer een externe partij u niet eerder kan helpen.
Daarnaast adviseren wij u graag over Continuity bij een storing en hoe dit te voorkomen indien uw internet van cruciaal belang is voor uw werkzaamheden.